Regent erbjuder effektiva utvecklingsteam och specialister inom systemutvecklingens alla områden
En av dina användare behöver hjälp.
Regent förstår att projektet endast är en liten del av systemets livslängd. Det är när systemförvaltningen kommer igång som det riktiga arbetet börjar.
Det funkar inte att logga in. Jag rapporerar ett ärende via portalen men ringer på en gång. Jag måste verkligen kunna logga in.
Användare - Viktoria
Jag fick mail om ditt ärende så jag hann plocka upp det precis innan du ringde. Prio 1 ärenden tar vi hand om direkt.
Johanna Larsson - Kundsupport
Regent vill verkligen lösa mina problem, de är alltid så trevliga och lyssnar på mig.
Användare - Viktoria
Proaktiv systemörvaltning
CCB imorgon, jag lägger in mina ärenden idag så att jag hinner få med dem i nästa release.
Kund - Viktor
CCB imorgon, en av utvecklarna hade ett förslag kring hur köpflödet kan optimeras. Det måste jag få med så att kunden kan ta ställning till det.
Justine Trenh - Kundansvarig
Vilka bra förslag Regent hade. Dessutom kom det nya flödet i produktion på mindre än en vecka tillsammans med mina övriga punkter.
Jag kommer definitivt använda Regent till mitt nästa projekt.