
6 av 10 IT-chefer vill skapa bra
kundupplevelser med digitaliseringen.
kundupplevelser med digitaliseringen.
Mulesoft Connectivity Benchmark Report, 2017

Bättre kundupplevelser
hos våra kunder
Hur kan digitaliseringen hjälpa dig att erbjuda bättre kundupplevelser? Ett exempel skulle kunna vara att du som besökare av en resesajt söker efter aktiviteter att göra på din semester. Idag finns färdiga listor riktade till ”alla”. Sajten tar inte hänsyn till vad just Du är intresserad av.

Machine learning
Resesajten skulle med machine learning enkelt kunna föreslå aktiviteter baserat på vad just du gillar genom att analysera hur du rör dig som kund på sajten och vilken ”global” profil du har på internet.
Regent arbetar proaktivt med att ge våra kunders slutanvändare en optimal digital upplevelse. Exempel är att vi har användarvändliga ärendehanteringssystem och erbjuder lokal support. Design och användarvänlighet i våra leveranser är en självklarhet.
Regent ser affärsmöjligheterna och kan tekniken som lyfter din verksamhet. Kontakta oss redan idag för ett förutsättningslöst möte.
Regent arbetar proaktivt med att ge våra kunders slutanvändare en optimal digital upplevelse. Exempel är att vi har användarvändliga ärendehanteringssystem och erbjuder lokal support. Design och användarvänlighet i våra leveranser är en självklarhet.
Regent ser affärsmöjligheterna och kan tekniken som lyfter din verksamhet. Kontakta oss redan idag för ett förutsättningslöst möte.
Det här vill andra beslutsfattare inom IT uppnå:

Förbättra befintliga affärsprocesser

Skapa goda kundupplevelser

Öka personalens produktivitet

Mobilanpassad produkt/tjänst

Det papperslösa kontoret

Nya kanaler för intäkter
Vi föreläser om digitalisering
Regent arrangerar regelbundet seminarier om digitalisering
och besöker gärna ert företag för en inspirerande föreläsning –
utifrån era mål.
Kostnadsfri föreläsning hos ert företag
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig angående lämplig tid för en kostnadsfri föreläsning hos ert företag.
Ange dina kontaktuppgifter:

Digital transformation
Patrik Nordebring
Patrik Nordebring

GDPR
Caroline Jonasson
Caroline Jonasson

Agil kravhantering
Thomas Javing
Thomas Javing
